Job 41 van 42


Report this listing

Solliciteren



OFFICE ASSISTANT - Vast contract


Functie

Diegem - Office Assistant - Nederlands, Engels en Frans - Vast contract - 1102270

Over de organisatie

Onze klant is een internationaal bedrijf met een kleine vestiging in Diegem. Je komt als Office Assistant terecht in een moderne werkomgeving waarbij je wekelijks 40 uren werkt waardoor je jaarlijks 12 adv-dagen hebt. Het kantoor ligt vlakbij het station van Diegem waardoor zij ook goed bereikbaar zijn met het openbaar vervoer.

Jouw nieuwe functie

Als Office Assistant voer je een uitgebreide administratieve job uit. Je bent het aanspreekpunt voor bezoekers aan het onthaal en behandelt inkomende telefoons en e-mails. Bovendien ben je verantwoordelijk voor het boeken van reizen, organiseren van vergaderingen en bestelling van kantoormateriaal. Daarnaast zal je verschillende departementen administratief ondersteunen. Je helpt de Managing Director met het opmaken van presentaties, agendabeheer en het organiseren van reizen. Je ondersteunt de collega's van het HR departement met voorbereiding van de payroll en beheer van het wagenpark. Ook de accountmanagers help je met diverse administratieve taken. Tenslotte ben je ook verantwoordelijk voor de facilities en het opvolgen van de onderhouden.

Jouw profiel

Jouw profiel

Voor deze job als Office Assistant is Hays op zoek naar iemand die

  • vlot communiceert in het Nederlands en Engels. Daarnaast heb je ook een goede kennis Frans
  • bij voorkeur een eerste werkervaring kan voorleggen als office assistant, management assistant of personal assistant
  • Gemotiveerde schoolverlaters met een Bachelordiploma (vb: Office Management) komen ook in aanmerking
  • Administratief sterk is en door een goede time-management zichzelf goed kan organiseren.
  • Je bent leergierig en kan goed communiceren met verschillende partijen.

  • Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...)
  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren
  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
    Telefonische oproepen en bezoekers filteren

Aanbod

De arbeidsvoorwaarden

Voor deze job als Office Assistant kan onze klant uit Diegem een snelle opstart aanbieden met:

  • onmiddellijk een vast contract
  • een aantrekkelijk salarispakket dat overeenkomt met jouw ervaring
  • maaltijdcheques van 8 euro per dag
  • groepsverzekering
  • hospitalisatieverzekering
  • ambulante verzekering


Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job als Office Assistant voor een internationaal bedrijf met een kleine vestiging in Diegem. Solliciteer dan via onderstaande knop en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op. Voor andere jobs binnen office support kan je contact opnemen met Stijn Alens van Hays Diegem via 02/709.84.38

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht